Przeszło 15 lat doświadczenia. Pracowałem zarówno po stronie agencji marketingowych, jak i po stronie klienckiej (międzynarodowe korporacje, topowe polskie e-commerce, lokalne firmy oraz organizacje).
Działałem w takich obszarach jak SEO, content marketing, e-commerce, social media, kampanie PPC.
Za swoje działania otrzymałem nagrodę Performance Marketing Diamonds w latach 2019 i 2022 za działania SEO / Content dla DOZ.pl oraz EMPIK. Zająłem ponadto drugie miejsce w konkursie SEMKrk 2022 za kampanię dla Empiku.
Mogłeś posłuchać jak dzielę się wiedzą podczas SEM KRK, IAB How To Win Search, czy podczas różnych webinarów.
Prowadziłem komunikację marketingową online dla międzynarodowej korporacji technologicznej ABB. Współtworzyłem strategie SEO / Content dla takich topowych sklepów internetowych jak DOZ.pl oraz EMPIK. W ramach pracy dla agencji MakoLab obsługiwałem klientów z różnych branż i środowisk: od międzynarodowych projektów SEO dla Renault, Dacia, Du Mobile, po lokalne działania dla marek Motogen, Liberty Motors, Konsorcjum Polskich Biur Podróży. Z moich usług doradczych korzystali m.in. GOG.com, Klinika AGD.
Wiem, że Twój główny cel to zwiększenie sprzedaży oraz ruchu na stronie. Współpracując ze mną otrzymasz usługę skrojoną dokładnie pod Ciebie i Twoje potrzeby. Bez niepotrzebnych raportów, analiz i marketingowego lania wody.
Nie musisz się znać na marketingu, aby podjąć ze mną współpracę. Dzielę się wiedzą zarówno z wieloletnimi specjalistami, którzy potrzebuję jedynie consultingu ws. swoich działań, jak i z osobami, dla których SEO to „czarna magia”. Staram się mówić Twoim językiem, bez marketingowego slangu, który brzmi mądrze, ale jest niejasny dla przeciętnego człowieka. Współpracując ze mną masz pełną jasność oraz jawność prowadzonych przeze mnie działań.
Usługi SEO / Content szyte na miarę