Pakiet działań skrojony na miarę lokalnych firm: od optymalizacji strony www, poprzez dobór kanałów marketingowych, po lokalne SEO na profilach Google Maps.
Usługa ta powstała po latach obserwacji w jaki sposób nieuczciwe osoby z branży marketingowej naciągają właścicieli małych firm, oferując usługi, które w ogóle nie odpowiadają na ich potrzeby oraz cele.
Pamiętaj: prowadząc lokalną firmę, nie musisz prowadzić działań, które są typowe dla marek ogólnopolskich! Nie musisz być obecny na wszystkich kanałach social media, czy też na wątpliwej jakości firmowych portalach. Najważniejsze, żebyś był tam, gdzie Twoi klienci!
Co składa się na usługę marketingu dla małych firm?
01. Consulting marketingowy
Analizuję Twoje dotychczasowe działania, rozmawiamy o celach, które chcesz osiągnąć.
02. Optymalizacja strony www
Doradzam zarówno podczas budowy samej strony, jak i w momencie kiedy już działa. Tworzę rekomendacje dotyczące SEO, treści na stronie oraz UX (budowa strony, struktura, nawigacja).
03. Analiza konkurencji
Otrzymujesz informacje w jaki sposób działa Twoja konkurencja, i które działania warto wdrożyć po Twojej stronie.
04. Obecność na social media i portalach branżowych
Wybieramy miejsca, które odwiedzają Twoi klienci oraz tworzymy profile-wizytówki Twojej firmy. Następnym krokiem będzie stworzenie strategii komunikacji w wyżej wymienionych miejscach.
05. Lokalne SEO
Tworzymy nowy lub optymalizujemy istniejący już, profil na mapach Google. Otrzymasz ode mnie rekomendacje dotyczące dalszych działań, które powinieneś podjąć w ramach aktywności na Google Maps.
Moja usługa
Naczelna zasada pakietu marketingowego dla małych firm to “nic o was bez was” – nie otrzymasz ode mnie gotowca, który przesyłam innym firmom. Zakres analiz oraz rekomendacji stworzę w oparciu o rozmowy z Tobą oraz po poznaniu Twoich celów biznesowych. Moim celem jest to, abyś rozumiał dlaczego podejmujemy takie, a nie inne działania marketingowe oraz jakie korzyści przynoszą one dla Twojej firmy.