Podczas swojej pracy udało mi się zrekrutować dziesiątki pracowników SEO / Content (zarówno do mojego zespołu, jak i do zespołów firm, którym tylko doradzałem w tym temacie). Udało mi się także nawiązać współpracę z wieloma agencjami oraz podwykonawcami, były to i długofalowe umowy ramowe i krótkoterminowe projekty, których celem było stworzenie konkretnego dzieła.
Zdaję sobie sprawę, że zespoły rekrutacyjne często potrzebuję wsparcia specjalisty SEO / Content, który zweryfikuje umiejętności techniczne kandydata. Wiem też, że szefowie / dyrektorzy marketingu nie muszą mieć specjalistycznej wiedzy, dotyczącej konkretnego kanału marketingowego, i potrzebują wsparcia osoby technicznej, która zweryfikuje oferty przesyłane przez agencje i podwykonawców.
Kiedy mnie potrzebujesz?
Rekrutacje pracowników
01. Ogłoszenia o pracę
Sporządzenie ogłoszenia o pracę z wykazem oczekiwanych umiejętności.
02. Rozmowy kwalifikacyjne
Uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych jako wsparcie dla osoby z działu HR lub rozmowy przeprowadzane samodzielnie, podczas których weryfikuję wiedzę techniczną kandydata.
03. Zadania i testy
Sporządzanie oraz weryfikacja zadań weryfikujących umiejętności techniczne kandydatów.
Rekrutacje agencji / podwykonawców
01. Opis projektu
Sporządzenie opisu projektu, do którego poszukujesz podwykonawców.
02.Opis wymagań
Nakreślenie wymagań kierowanych w stronę agencji / podwykonawców.
03. Weryfikacja ofert
Weryfikacja propozycji i kosztorysów przesłanych przez agencje / podwykonawców.
04. Analiza umów
Analiza umów, wskazanie niepokojących zapisów, dotyczących ustaleń technicznych / merytorycznych.