Współpraca z agencją marketingową nie zawsze wygląda tak, jak sobie tego wyobrażamy. Raporty, które otrzymujemy bywają niejasne i skomplikowane. Kuleje komunikacja pomiędzy firmą, a agencją. Nie widać też oczekiwanych efektów pracy.
Właśnie dlatego proponuję Ci usługę weryfikacji działań agencji SEO / Content (a także wewnętrznego działu marketingu). Audyt zakłada zarówno analizę samych działań, jak i wytyczne, które powinny polepszyć współpracę na linii Firma x Agencja oraz poprawić efektywność projektów marketingowych.
Co wchodzi w zakres usługi?
01. Analiza działań agencji
Sprawdzam czy agencja wykonuje czynności, na które jest umówiona z Twoją firmą.
02. Sprawdzenie zapisów umowy
Weryfikuję zgodność zapisów umowy z działaniami agencji. Zwracam uwagę na niepokojące zapisy w umowie.
03. Analiza raportów
Analizuję raporty dostarczane przez agencję. Weryfikuję na ile działania agencji są przejrzyste dla Ciebie oraz Twojej firmy.
04. Rekomendacje
Nakreślam plan działań / zmian, które mają polepszyć współpracę agencji z Firmą.
Moja usługa
Możesz zamówić powyższą usługę zarówno podczas współpracy z agencją, jak i po jej zakończeniu, kiedy masz problem z “odkopaniem się” z plików i wiadomości pozostawionych po współpracy. Zweryfikuję wtedy pozostawione materiały i nakreślę szkic dalszych działań, które powinny być prowadzone przez nowy dział / agencję marketingu.